برخي گردانندگان شبکه هاي ماهواره اي با توجه به پخش برنامه هاي حسيني از شبکه بين المللي جام جم سيما و آشنايي ايرانيان خارج از کشور با صدا و چهره او در حال مذاکره با وي براي اجراي برنامه هاي طنز در راستاي جذب آگهي هاي بيشتر هستند 



سيد محمد حسيني مجري شبکه هاي سه و پنج سيما - پس از پشت سر گذاشتن يک پرونده پر سر و صداي مالي راهي قبرس شد.

انتقادهاي او در شبکه هاي فارسي زبان خارج از کشور نسبت به اوضاع و شرايط داخلي ايران مويد پناهندگي او به يک کشور خارجي است.

برخي گردانندگان شبکه هاي ماهواره اي با توجه به پخش برنامه هاي حسيني از شبکه بين المللي جام جم سيما و آشنايي ايرانيان خارج از کشور با صدا و چهره او در حال مذاکره با وي براي اجراي برنامه هاي طنز در راستاي جذب آگهي هاي بيشتر هستند.

در اين ميان شبکه در دست تاسيس nili tv که متعلق به آژانس هاي زنجيره اي املاک نيلي در دوبي است به توافقاتي براي راه اندازي شبکه به اتفاق حسيني دست يافته است.

وي که بازيگر نقش هاي هنري جنگ 73 بود، همراه كاظم احمدزاده در برنامه شب بخير تهران شناخته شد و بعد از بازي در يك سريال با اجراي مشترك يك مسابقه بزرگ اوج گرفت و اسم در كرد.

او پس از چند سال ناباورانه از شبكه پنج به شبكه سه آمد، انتقالي كه با نتايج نظرسنجي اخير صدا وسيما مايه دلخوري شبكه پنجي ها شد.

حسيني سپس با حسين رفيعي برنامه مهتاب را هر شب روي آنتن برد و در نهايت شب هاي جمعه با مسابقه سيمرغ كه از شبكه سوم پخش مي شود مردم را سرگرم کرد.

گفتني است محمد حسيني بر اساس آخرين نظرسنجي انجام شده با 27/86 درصد آرا محبوب ترين مجري تلويزيوني شناخته شد. پس از وي عادل فردوسي و داريوش فرضياني (عمو پورنگ) نيز از برگزيدگان بودند.

نگاهي به جدول انتخاب بهترين هاي سيما از نگاه آراي مردي نشان مي دهد كه حسين رفيعي مجري مهتاب، مرتضي حيدري مجري گفت وگوي ويژه خبري شبكه ،۲ مزدك ميرزايي مجري و گزارشگر ورزشي و داريوش كاردان مجري صندلي داغ در پله هاي بعدي قرار دارند.

حسيني سال گذشته به يک تلويزيون خارجي که درباره توليدات سيما مستندي ساخته بود، درباره حضور خانم ها در مسابقه سيمرغ گفته بود: به ما ابلاغ کرده اند خانم ها را در بخش هايي که نياز به تحرک بدني زياد و حرکات دور از شان آن ها دارد شرکت ندهيم و حتما براي آن ها از لباس هاي کاملا پوشيده و آزاد استفاده کنيم.

شنيده ها همچنين حاکي از اين است که خروج حسيني همراه با همسر و پسرش بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا